Obchodní podmínky internetového obchodu

LEVNÉ GARNÝŽE

 

Provozovatel internetového obchodu:

Název společnosti: levne-garnyze.cz, s.r.o.

Ulice a číslo popisné: Na Příkopech 1398

Město a PSČ: 593 01 Bystřice nad Pernštejnem

Stát: Česká Republika

IČO: 29254086

DIČ: CZ29254086 Vedená u rejstříkového soudu v Brně spisová značka C 68624

Tel. 774274854

 

Tato adresa slouží i jako korepondenční a doručovací:

Název společnosti: levne-garnyze.cz, s.r.o.

Ulice a číslo popisné: Na Příkopech 1398

Město a PSČ: 593 01 Bystřice nad Pernštejnem

Stát: Česká Republika

 

Pro elektronickou poštu slouží adresa: info@levne-garnyze.cz

 

Název a hlavní charakteristiky zboží: Garnýže a záclony

 

Všechny ceny na internetovém obchodu jsou uvedeny s DPH

 

Odpovědná osoba a kontakt:

Jan Rossi – Jednatel

tel. 774274854

Na telefonování na toto číslo se vztahuje účtování dle vašeho tarifu u vašeho poskytovatele služeb

 

Veškeré ceny jsou platné od roku 2012 do odvolání

 

Pracovní doba

Po-Pá 8:30-17:00

 

 

1) O registraci

 

Prohlašujeme, že data získaná při provozování internetového obchodu LEVNÉ GARNÝŽE slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě levne-garnyze.cz, s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením souhlasu s těmito obchodními podmínkami zákazník souhlasí se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy

 levne-garnyze.cz, s.r.o., v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (viz dále).

 

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:"info@levne-garnyze.cz", odhlášením přímo v emailu, nebo na uvedené pevné adrese v emailu.

 

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.


2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

 

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího (nejedná se o informaci o přijetí objednávky, kterou generuje samotný systém). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

 

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

 

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky není předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U žádné položky není zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, bude prodávající neprodleně informovat kupujícího o dalším termínu dodání.

 

Storno objednávky

Pokud provede kupující storno objednávky do 12 hodin, považuje prodávající objednávku za zrušenou. Storno je možné poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést jméno kupujícího, e-mail a číslo objednávky (ID).

 

 

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

 

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat v pracovní době, mimo tuto dobu po dohodě.

 

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou Fofr - Zdar a.s.. Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 169,- Kč v případě převodu platby a 189,-Kč v případě platby dobírkou.

 

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned při vyplnění objednávky. Reklamace zásilky je možná do 1 dne od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

 

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží oznámení o příchozí zásilce emailem, sms, nebo telefonicky. Zásilku si může vyzvednout na uvedeném místě nebo požádat o opětovné doručení.

 

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

 

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem včetně daňového dokladu.

 

 

4) Záruka

 

Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu a činí dva roky. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

 

 

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

 

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

 

 

6) Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Do této lhůty se započítávají i svátky a volné dny. Pokud svátek nebo volný den vyjde na poslední den lhůty, prodlužuje se lhůta do následujícího pracovního dne. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení ze strany prodávajícího, ne však déle než 30 dní od doručení.

 

Lhůta 14 dnů pro odstoupení od smlouvy uvedená v předchozím odstavci počíná běžet ode dne uzavření smlouvy a jde-li o:

kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

 

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal (viz čl. 7 – jak postupovat při vrácení zboží). Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Spotřebitel má v případě využití práva na odstoupení od smlouvy povinnost zboží na vlastní náklady vrátit dodavateli, a to bez zbytečného odkladu po odstoupení. Náklady spojené s vrácením zboží (např. balné, poštovné, dopravné, aj.) v takovém případě nese spotřebitel ze svého. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

 

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

 

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

 

Přílohou těchto obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy dle nařízení vlády č. 363/2013 Sb., který spotřebitel může, ale i nemusí využít.

 

 

7) Doručení a dodací podmínky

 

Zásilku je oprávněn převzít kupující. Kupující rovněž zmocňuje k převzetí zboží všechny osoby, které se nachází na doručovací adrese a které prokážou svoji totožnost předložením platného dokladu totožnosti.

 

Kupující nese odpovědnost za správnost jím uvedených identifikačních údajů, které budou při doručování zásilky použity (tj. zejména jméno, příjmení a adresa kupujícího).

 

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Dopravné zůstává beze změny.

 

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

 

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.

2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

 

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně veškerého příslušenství a dokumentace a včetně všech movitých věcí, které byly spotřebiteli na základě jeho objednávky ze strany dodavatele dodány) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému

 znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze bezhotovostně na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o skutečně náklady spojené s vrácením (neplatí pro reklamace!).

 


8) Způsoby úhrady

 

Veškeré způsoby úhrady lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.1) Dobírka - objednané zboží Vám zašleme přepravou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

2) Osobní odběr - platíte v hotovosti při osobním odběru.

3) Převodem – zboží zaplatíte a po připsání částky na náš účet bude zboží vyexpedováno na danou adresu.

 

 

9) Bezpečnost

 

Neoperujeme s platebními kartami.

 

 

10) Reklamace

 

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. a 7. těchto obchodních podmínek.

 

 

11) Reklamační řád

 

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

 

Jak postupovat

 

V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "viz kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou kupující, přičemž tyto náklady budou kupujícímu ze strany prodávajícího uhrazeny v případě vyhovění uplatněné reklamaci. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

 

Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.

 

Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

 

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

 

Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

 

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

 

Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

 

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

 

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

 

 

12) Ochrana osobních údajů

 

Ochrana osobních údajů zákazníka se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, obchodní firma, adresa místa podnikání, adresa sídla, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, adresa vlastních internetových stránek, telefonní číslo (dále jen „Osobní údaje“).

Kupující výslovně souhlasí se zpracováním Osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností plynoucích z provozování internetového obchodu LEVNÉ GARNÝŽE a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení zákazníkovi. Kupující potvrzuje, že Osobní údaje poskytuje prodávajícímu dobrovolně a s rozsahem zpracování Osobních údajů je srozuměn. Odvolání souhlasu se zpracováním Osobních údajů může být důvodem pro ukončení poskytování sjednaných služeb prodávajícím kupujícímu.

 

Kupující dává souhlas k tomu, že Osobní údaje budou prodávajícím zpracovávány po dobu neurčitou.

 

Kupující bere na vědomí, že Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem, a to dle výběru prodávajícího.

 

Prodávající je oprávněn zpracováváním Osobních údajů pověřit třetí osobu, která tak bude vystupovat v pozici zpracovatele. S tímto postupem kupující vyslovuje souhlas.

 

Kupující je povinen své Osobní údaje po celou dobu spolupráce s prodávajícím uvádět správně a pravdivě. Zároveň je při jakékoliv jejich změně povinen prodávajícího o této změně informovat, a to bez zbytečného odkladu v případě využívání služeb u prodávajícího.

 

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu sdělit. Za toto poskytnutí informace má prodávající právo požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

Kupující, který zjistí nebo se domnívá, že prodávající nebo jím pověřená třetí osoba zpracovávají Osobní údaje v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li Osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může a) požádat prodávajícího o vysvětlení, b) požadovat, aby prodávající odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci Osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána prodávajícím oprávněnou, prodávající odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se spolu se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo bez předchozí výzvy prodávajícího.

 

 

13) Podmínky mimosoudního vyřizování stížností

 

Prodávající má zájem na poskytování služeb svým zákazník v co nejvyšší možné kvalitě. Z tohoto důvodu má kupující bezplatnou možnost uplatnit u prodávajícího stížnost související se službami, které prodávající prostřednictvím internetového obchodu LEVNÉ GARNYŽE poskytuje. Kupující se může se svou stížností obrátit na prodávajícího prostřednictvím e-mailu: info@levne-garnyze.cz. Pokud není stížnost zjevně nedůvodná, dojde ze strany prodávajícího k přezkoumání stížnosti kupujícího ve lhůtě 14 kalendářních dnů od zaslání stížnosti.

 

Bez ohledu na skutečnosti uvedené v předchozím odstavci má kupující bezplatnou možnost obrátit se svou stížností na Českou obchodní inspekci, která kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby prodávající nebo dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo vyvíjející jinou podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo provozující tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává tento dozor jiný správní úřad. Bližší informace o této možnosti může kupující nalézt v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci.

 

 

14) Závěrečná ustanovení

 

Kupní smlouva bude uložena u prodávajícího v elektronické podobě minimálně po dobu tří let ode dne jejího uzavření, nejdéle však na dobu stanovenou příslušnými právními předpisy. Kupní smlouva nebude zpřístupněna třetím osobám.

 

Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

 

Popis jednotlivých technických kroků vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou popsány v těchto obchodních podmínkách.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2014 a ruší předchozí znění obchodních podmínek.

 

V případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

 

 

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením těchto obchodních podmínek.

 

Váš:

 

Název společnosti: levne-garnyze.cz, s.r.o.

Ulice a číslo popisné: Na Příkopech 1398

Město a PSČ: 593 01 Bystřice nad Pernštejnem

Stát: Česká Republika

IČO: 29254086

DIČ: CZ29254086

Vedená u rejstříkového soudu v Brně spisová značka C 68624 Tel. 774274854

 

 

Příloha – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

 

 

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

Adresát:

levne-garnyze.cz, s.r.o.

Na Příkopech 1398

593 01 Bystřice nad Pernštejnem

 

 

Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*)

 

 

Datum objednání(*)/datum obdržení(*):

 

 

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:

 

 

Adresa spotřebitele/spotřebitelů:

 

 

Podpis spotřebitele/spotřebitelů  (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):

 

 

Datum:

 

 

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

---------------------------------------------------------------------------------------------


Ke stažení:
AKCE



ADAM o. s.

Podporujeme občanské sdružení Adam, které se stará o autistické děti.



Charita Kojetín

Podporujeme azylový dům pro matky s dětmi - Charita Kojetín.

Partnerské weby:   Připravuje se Vaše dítě k přijímacím zkouškám na střední školu? Vyzkoušejte přípravné kurzy online.  Přehled všech partnerských webů.