Obchodní podmínky internetového obchodu LEVNÉ GARNÝŽE
Provozovatel internetového obchodu: Název společnosti: levne-garnyze.cz, s.r.o. Ulice a číslo popisné: Na Příkopech 1398 Město a PSČ: 593 01 Bystřice nad Pernštejnem Stát: Česká Republika IČO: 29254086 DIČ: CZ29254086 Vedená u rejstříkového soudu v Brně spisová značka C
68624 Tel. 774274854 Tato adresa slouží i jako korepondenční a doručovací: Název společnosti: levne-garnyze.cz,
s.r.o. Ulice a číslo popisné: Na Příkopech
1398 Město a PSČ: 593 01 Bystřice nad
Pernštejnem Stát: Česká Republika Pro elektronickou poštu slouží adresa: info@levne-garnyze.cz Název a hlavní charakteristiky zboží: Garnýže a záclony Všechny ceny na internetovém obchodu
jsou uvedeny s DPH Odpovědná osoba a kontakt: Jan Rossi – Jednatel tel. 774274854 Na telefonování na toto číslo se
vztahuje účtování dle vašeho tarifu u vašeho poskytovatele služeb Veškeré ceny jsou platné od roku
2012 do odvolání Pracovní doba Po-Pá 8:30-17:00 1) O registraci Prohlašujeme, že data získaná při
provozování internetového obchodu LEVNÉ GARNÝŽE slouží pouze pro účely
identifikace při nákupu ve firmě levne-garnyze.cz, s.r.o. a nebudou poskytnuty
třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením souhlasu s těmito obchodními
podmínkami zákazník souhlasí se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového
obchodu firmy levne-garnyze.cz, s.r.o., v souladu se zákonem
č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a v souladu se
zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
(viz dále). Nabídkové e-maily budou zasílány
maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv
nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na
e-mailové adrese:"info@levne-garnyze.cz", odhlášením přímo v emailu,
nebo na uvedené pevné adrese v emailu. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace. 2) Přijetí a vyřízení
objednávky, kupní smlouva Objednávka kupujícího je návrhem
kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného
souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem závazným potvrzením
objednávky ze strany prodávajícího (nejedná se o informaci o přijetí
objednávky, kterou generuje samotný systém). Od tohoto momentu mezi kupujícím a
prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující
stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních
podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je
kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a
má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo
zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto
případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem
změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající
bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V
případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu
tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto
obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že
nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po
objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí
objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V
detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky není předpokládaná dodací
lhůta zboží, které nebylo skladem. U žádné položky není zobrazeno, zda je zboží
skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, bude
prodávající neprodleně informovat kupujícího o dalším termínu dodání. Storno objednávky Pokud provede kupující storno
objednávky do 12 hodin, považuje prodávající objednávku za zrušenou. Storno je
možné poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je
nutné uvést jméno kupujícího, e-mail a číslo objednávky (ID).
3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:
Osobní odběr Objednávku je možné vyzvednout
tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech
vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat v pracovní době, mimo tuto
dobu po dohodě. Zboží doručováno přepravní
balíkovou firmou Fofr - Zdar a.s.. Poštovné, pokud nebude uvedeno
jinak, je účtováno ve výši 169,- Kč v případě převodu platby a 189,-Kč v
případě platby dobírkou. U některých obzvláště
neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena
přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned při vyplnění objednávky.
Reklamace zásilky je možná do 1 dne od doručení, za předpokladu, že poškození
nebylo zřejmé při předání! Pokud nebude objednávající
zastižen, obdrží oznámení o příchozí zásilce emailem, sms, nebo telefonicky.
Zásilku si může vyzvednout na uvedeném místě nebo požádat o opětovné doručení. POZOR! Pokud je balík viditelně
poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u
přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost. Zásilka je obvykle doručena do
druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem včetně
daňového dokladu.
4) Záruka Záruční lhůta začíná běžet datem
uvedeným na dokladu a činí dva roky. Ve sporných případech může být záruční
lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy. 5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace V případě, že věc při převzetí
kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“),
má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc
uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího
buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující
požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí,
pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor
s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během
šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při
jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží poskytujeme záruční dobu
danou zákonem. 6) Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy Pokud je kupní smlouva uzavřena
pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel
v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14
dní od převzetí zboží a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Do této
lhůty se započítávají i svátky a volné dny. Pokud svátek nebo volný den vyjde
na poslední den lhůty, prodlužuje se lhůta do následujícího pracovního dne. V
takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede,
že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu
pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti.
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta
vrácení ze strany prodávajícího, ne však déle než 30 dní od doručení. Lhůta 14 dnů pro odstoupení od
smlouvy uvedená v předchozím odstavci počíná běžet ode dne uzavření smlouvy a
jde-li o: kupní smlouvu, ode dne převzetí
zboží, smlouvu, jejímž předmětem je
několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední
dodávky zboží, nebo smlouvu, jejímž předmětem je
pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží. Toto ustanovení zákona však nelze
chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití
práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli
vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal (viz čl. 7 – jak postupovat při
vrácení zboží). Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží
zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako
protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Spotřebitel má v případě využití
práva na odstoupení od smlouvy povinnost zboží na vlastní náklady vrátit
dodavateli, a to bez zbytečného odkladu po odstoupení. Náklady spojené s
vrácením zboží (např. balné, poštovné, dopravné, aj.) v takovém případě nese
spotřebitel ze svého. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může
prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj
nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou
škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto
sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být
kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené
náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.). Právo na odstoupení od smlouvy
spotřebitel nemá, v případě smluv na dodávku zboží upraveného podle přání
Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze,
opotřebení nebo zastarání. Přílohou těchto obchodních
podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy dle nařízení vlády č. 363/2013
Sb., který spotřebitel může, ale i nemusí využít. 7) Doručení a dodací podmínky Zásilku je oprávněn převzít
kupující. Kupující rovněž zmocňuje k převzetí zboží všechny osoby, které se
nachází na doručovací adrese a které prokážou svoji totožnost předložením
platného dokladu totožnosti. Kupující nese odpovědnost za
správnost jím uvedených identifikačních údajů, které budou při doručování
zásilky použity (tj. zejména jméno, příjmení a adresa kupujícího). Některé zásilky mohou být
rozděleny do více balíků. Dopravné zůstává beze změny. Veškeré zásilky sledujeme až do
jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování
vznikají. Jak postupovat při vracení zboží: 1) Připravte zásilku dle popisu
níže. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout,
kontaktujte nás. 2) Zboží, které budete zasílat
zpět na naši adresu, zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem. Jak zásilku připravit Zásilka musí být kompletní
(včetně veškerého příslušenství a dokumentace a včetně všech movitých věcí,
které byly spotřebiteli na základě jeho objednávky ze strany dodavatele dodány)
a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o
koupi. Vždy prosím použijte balicí papír nebo karton, tak aby nemohlo během
přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte
zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze
bezhotovostně na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3
pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka
ponížena o skutečně náklady spojené s vrácením (neplatí pro reklamace!). 8) Způsoby úhrady Veškeré způsoby úhrady lze vybrat
před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.1) Dobírka
- objednané zboží Vám zašleme přepravou a při převzetí toto zboží uhradíte v
hotovosti. 2) Osobní odběr - platíte v
hotovosti při osobním odběru. 3) Převodem – zboží zaplatíte a
po připsání částky na náš účet bude zboží vyexpedováno na danou adresu. 9) Bezpečnost Neoperujeme s platebními kartami. 10) Reklamace V případě, že zboží, které jste
od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu.
Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. a 7. těchto obchodních
podmínek. 11) Reklamační řád Výrobky, na které se vztahuje
právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění
závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně
označeným místem závady. Jak postupovat V případě reklamace můžete zvolit
dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "viz
kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou kupující, přičemž tyto
náklady budou kupujícímu ze strany prodávajícího uhrazeny v případě vyhovění
uplatněné reklamaci. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci
vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a
veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke
zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír nebo karton,
tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení
původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží
převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží obdržíte
reklamační protokol. Zboží musí být pro přepravu řádně
zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude
vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy
veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon,
záruční list a jiné. Prodávající nepřebírá odpovědnost
za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z
neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi
a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá
záruka.Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně
vyčištěné. Pokud výrobce poskytuje záruku
delší, je uvedena u zboží v katalogu. U zamítnutých reklamací mohou být
účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budete
informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete
informováni o expedici balíku a termínu doručení. 12) Ochrana osobních údajů Zaškrtnutím souhlasu s
těmito obchodními podmínkami před odesláním objednávky potvrzuje kupující,
že je srozuměn s podmínkami ochrany osobních údajů uvedenými v tomto článku, že
vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním, a že je v celém rozsahu akceptuje. Prodávající je správcem osobních údajů
kupujících podle čl. 4 bod 7) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a
o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o
ochraně osobních údajů) (dále jen jako „GDPR”).
Prodávající se zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu s právními předpisy,
zejm. GDPR. Osobními údaji jsou veškeré informace
o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou
fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat,
zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo,
lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků
fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo
společenské identity této fyzické osoby. Při objednávce jsou vyžadovány osobní
údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa,
kontaktní údaje, bankovní údaje). Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení
objednávky kupujícího a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního
vztahu mezi prodávajícím a kupujícím. Zákonným důvodem pro zpracování osobních
údajů je plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, plnění právní
povinnosti správce dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR a oprávněný zájem
prodávajícího dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem prodávajícího
je zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu a pro účely ochrany
svých majetkových práv. Prodávající pro plnění smlouvy používá
služeb subdodavatelů (tzv. zpracovatelů), zejména dopravců. Zpracovatelé jsou
prověřeni z hlediska bezpečného zpracování osobních údajů. Prodávající a zpracovatelé
uzavřeli smlouvu o zpracování osobních údajů, dle které zpracovatel odpovídá za
řádně zabezpečení fyzického, hardwarového i softwarového perimetru, a tedy nese
vůči kupujícímu přímou odpovědnost za jakýkoli únik či narušení osobních údajů. Prodávající ukládá osobní údaje
kupujícího po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze
smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím a uplatňování nároků z těchto
smluvních vztahů, a to po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu. Po jejím
uplynutí budou údaje vymazány. Kupující je povinen poskytnout
prodávajícímu pouze pravdivé a přesné osobní údaje. Kupující má právo požadovat od
prodávajícího přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, opravu osobních
údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. Kupující
má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. Dále má kupující právo vznést
námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle
čl. 20 GDPR. Kupující má právo podat stížnost u
Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno
jeho právo na ochranu osobních údajů. Stížnost může být podána u Úřadu na
ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (bližší informace: www.uoou.cz). Kupující nemá povinnost osobní údaje poskytnout, bere však na vědomí, že poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy dle těchto VOP a bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany prodávajícího plnit. Osobní údaje budou zpracovávány v
elektronické a listinné podobě. Ze strany prodávajícího nedochází k
automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. Prodávající používá v rámci zvyšování
kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické
účely ve své prezentaci tzv. soubory cookie. Používáním internetových stránek kupující
souhlasí s použitím zmíněné technologie. Prodávající vynaloží maximální možné
úsilí a přijme vhodná organizační a technická opatření, aby nedošlo k
neoprávněnému zpracování osobních údajů, zejména aby nedošlo k narušení jejich
důvěrnosti, integrity, dostupnosti nebo ztrátě.
Prodávající umožní nákup i bez
registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění
předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům. 13) Podmínky mimosoudního vyřizování stížností Prodávající má zájem na
poskytování služeb svým zákazník v co nejvyšší možné kvalitě. Z tohoto důvodu
má kupující bezplatnou možnost uplatnit u prodávajícího stížnost související se
službami, které prodávající prostřednictvím internetového obchodu LEVNÉ GARNYŽE
poskytuje. Kupující se může se svou stížností obrátit na prodávajícího
prostřednictvím e-mailu: info@levne-garnyze.cz. Pokud není stížnost zjevně
nedůvodná, dojde ze strany prodávajícího k přezkoumání stížnosti kupujícího ve
lhůtě 14 kalendářních dnů od zaslání stížnosti. Bez ohledu na skutečnosti uvedené
v předchozím odstavci má kupující bezplatnou možnost obrátit se svou stížností
na Českou obchodní inspekci, která kontroluje a dozoruje právnické a fyzické
osoby prodávající nebo dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující
služby nebo vyvíjející jinou podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující
spotřebitelský úvěr nebo provozující tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních
právních předpisů nevykonává tento dozor jiný správní úřad. Bližší informace o
této možnosti může kupující nalézt v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní
inspekci. 14) Evidence tržeb EET Prodávající tímto v souladu s ust. § 25 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, ve znění pozdějších předpisů, uvádí následující informační oznámení: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ 15) Závěrečná ustanovení Kupní smlouva bude uložena u
prodávajícího v elektronické podobě minimálně po dobu tří let ode dne jejího
uzavření, nejdéle však na dobu stanovenou příslušnými právními předpisy. Kupní
smlouva nebude zpřístupněna třetím osobám. Kupní smlouva je uzavírána v
českém jazyce. Popis jednotlivých technických
kroků vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou popsány v těchto obchodních
podmínkách. Tyto obchodní podmínky jsou
platné od 1. 1. 2014 a ruší předchozí znění obchodních podmínek. V případě změny obchodních
podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu. Děkujeme Vám za čas, který jste
strávili přečtením těchto obchodních podmínek. Váš: Název společnosti: levne-garnyze.cz, s.r.o. Ulice a číslo popisné: Na Příkopech 1398 Město a PSČ: 593 01 Bystřice nad Pernštejnem Stát: Česká Republika IČO: 29254086 DIČ: CZ29254086 Vedená u rejstříkového soudu v Brně spisová značka C 68624 Tel.
774274854 Příloha – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy(vyplňte tento formulář a pošlete
jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy) ---------------------------------------------------------------------------------------------
Oznámení o odstoupení od smlouvy Adresát: levne-garnyze.cz, s.r.o. Na Příkopech 1398 593 01 Bystřice nad Pernštejnem Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*)
od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*) Datum objednání(*)/datum obdržení(*): Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů: Adresa spotřebitele/spotřebitelů: Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné
podobě): Datum: (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje
doplňte. --------------------------------------------------------------------------------------------- Ke stažení:
|
AKCE |
© 2018 Levne-garnyze.cz, s.r.o.
Verze s https |
Mapa webu |
Zpracování osobních údajů |
E-shop & design: Martin Dostal - SimpleEshop.
Žádné šíření ani další užití textových informací a obrazových materiálů není bez písemného souhlasu společnosti levne-garnyze.cz s.r.o. dovoleno.